Kongres

Nabízíme vám dokonalé variabilní prostory pro uspořádání akcí, které lze využít v rozsahu malých a středně velkých národních i mezinárodních kongresů typu konference, školení, jednání, eventů, večírků a dalších.

Naše kongresové centrum má kapacitu až 340 míst s možností rozdělení na pět menších zvukově oddělených konferenčních sálů. Zajišťujeme pro vás široké spektrum služeb od ubytování, stravování, přes kongresovou techniku, volnočasový program až po zprostředkování speciálních požadavků klientů. Vše pro vás připravujeme na nejvyšší úrovni. Sami se můžete přesvědčit o tom, jak vaši zaměstnanci, byznys partneři a klienti budou mile překvapeni našimi službami.

KONGRESOVÉ CENTRUM

  • kongresové sály o rozloze 452 m2
  • přilehlé foyer o rozloze 153 m2
  • sál TERRA (1) s možností terasy (v letních měsících grilování)
  • všechny sály klimatizované
  • 5 sály (1 – 5) s denním světlem (možnost zatemnění)
  • možnost vystavení automobilu v sálech

Tabulka kapacit kongresu

Mapa kongresového centra

Plánek kongresového centra

Dále vám v prostorách hotelu nabízíme tři separátní jednací salonky, které jsou ideální k pořádání menších školení, jednání, celodenních konferencí i exkluzivních soukromých akcí.

SALONKY HELIOS 1 a 2

  • nachází se ve 2. patře nad recepcí
  • klimatizované
  • denní světlo
  • Helios 1 – možnost vyjít na terasu

SALONEK BOWLING

  • nachází se pod restaurací
  • klimatizovaný
  • denní světlo

Přijďte k nám probrat svůj byznys

Špičkové vybavení a dokonalé technické zázemí s možností připojení na bezplatné wi-fi v celém areálu hotelu je u nás standardem. Hotelová restaurace vám připraví kongresové menu, širokou nabídku gastronomických specialit a slavnostní rauty podle vašich požadavků. Kongresovým hostům je k dispozici bezplatné parkování s dostatečnou kapacitou míst.

V případě, že byste rádi využili náš kongres, neváhejte se na nás obrátit s požadavkem či poptávkou. Obchodní oddělení vám ochotně pomůže s organizací a poskytne veškeré informace:

Helena Roobová
(firemní akce, konference)
M: +420 605 237 103, E: SALES@MAXIMUS-RESORT.CZ
Andrea Fadrná
(firemní akce, konference)
M: M: +420 603 896 599, E: FADRNA@MAXIMUS-RESORT.CZ

 

Proč uspořádat vaši akci v našem hotelu?

Důvodů vám můžeme nabídnout hned několik:

MRS_2007
  • krásné moderní reprezentativní prostory pro pořádání nejrůznějších typů akcí
  • velký výběr velikostí sálů, možnost vzájemně je kombinovat, možnost využití jednoho velkého kongresového sálu (max. 340 míst), nebo až pěti menších zvukově oddělených jednacích sálů
  • venkovní Zahradní restaurace s krásným paloukem uprostřed přírody, možnost venkovního grilování, barmanské show – i pracovní setkání může být příjemné
  • moderní audiovizuální a prezentační technika
  • vysoký standard poskytovaných služeb
  • prvotřídní česká i mezinárodní kuchyně, catering na míru
  • snadná dostupnost, parkovací plochy, možnost ubytování
  • kompletní kongresová nabídka
  • široká nabídka doprovodných aktivit – exkluzivní wellness & spa Infinit Maximus o celkové rozloze 4 000 m2
  • čtyřdráhový bowling s barem a posezením pro 60 osob
  • možnost doplnění o teambuildingové nebo relaxační aktivity
  • naší prioritou je spokojenost klienta, která se projeví v dlouholeté a úspěšné spolupráci

RÁDI VÁM POMŮŽEME ZAJISTIT

  • pronájem sportovního areálu (tenisové, nohejbalové, beachvolejbalové kurty)
  • sportovní aktivity (bowling, jízda na motokárách, elektrolodě, dračí lodě, horská kola, golf, minigolf, Crazy Bubbles apod.)
  • pronájem parníku – plavba po Brněnské přehradě
  • pronájem vyhlídkového letu nad Brnem (vhodné i pro skupiny)
  • pronájem PIVNÍ ŠALINY – restaurační tramvaj STAROBRNO
  • vstupenky na kulturní a sportovní akce
  • DJ – večerní zábava
  • odpolední a večerní program – degustace piva, vína, mobilní kasino, curling na koberci, chytrý kvíz, kreslení karikatur
  • tlumočnické a překladatelské služby
  • květinovou výzdobu

OBRAŤTE SE NA NÁS, ULEHČÍME VÁM PRÁCI A ČAS HLEDÁNÍM.
ORGANIZACE AKCE TAK PRO VÁS BUDE MNOHEM SNAZŠÍ.

Poptávkový formulář
Fotogalerie